четвер, 24 січня 2013 р.










   24 січня 2013 року відбулося чергове засідання членів бізнес-клубу на тему: "Організація бізнесу. Технологія створення власної справи". Учасники клубу були об'єднані в три команди, кожна з яких отримала наступне завдання: "Складіть послідовність дій створення власної справи". Дві команди зазначили, що для створення власної справи вони обов'язково будуть писати бізнес-план, оскільки це дозволить їм більш ретельно спланувати дії та врахувати певні ризики. Дійсно, створення власної справи - справа нелегка, а тому потрібно докласти багато зусиль, щоб підприємницька ідея було втілена в реальне життя.В різних джерелах можна знайти багато рекомендацій щодо створення власного бізнесу. Наведемо деякі з них.
   Перед тем, как начинать свою деятельность, предприниматель должен ответить:
   ◊ Обладаю ли я всем необходимым, чтобы вести собственное дело?
   ◊ Насколько я умею ладить с людьми?
   ◊ Насколько я тверд в принятии решений?
   ◊ Обладаю ли я достаточным запасом физической силы и эмоциональным потенциалом для успешного ведения дела?
   ◊ Насколько хорошо я планирую и организую свои дела?
   ◊ Достаточно ли сильно мое желание придерживаться своей цели?
   ◊ Как ведение бизнеса отразится на моей семье?
   ◊ Достаточно ли у меня знаний, чтобы заниматься данным видом бизнеса?

Немає коментарів:

Дописати коментар