пʼятниця, 1 березня 2013 р.




28 лютого 2013 року відбулося чергове засідання членів бізнес-клубу "B&C" на тему: "Основні елементи маркетингової діяльності". Учасники засідання мали можливість з'ясувати суть поняття "маркетинг", основні компоненти маркетингової діяльності компанії, види маркетингу. Обговорили відмінність понять "маркетинг" та "збут". Було встановлено, що для будь-якого підприємства як малого, так і великого необхідно проводити маркетингову діяльність, що дозволить збільшити прибутки компанії та інтерес споживачів до даного підприємства.
Існує велика кількість правил, за допомогою яких здійснюють маркетингову політику. Пропонуємо один з принципів маркетингу:
"Не важно, что значат ваша идея и продукт. Важно, что они позволяют делать. Успех зависит от того, насколько мощно вы сможете заставить вашу идею работать на благо вашей аудитории. Удача в сегодняшнем рыночном пространстве идей приходит от того, что вы смелы, креативны и способны внести значимый вклад в жизнь людей, вклад, находящийся за рамками продукта."



Немає коментарів:

Дописати коментар