середа, 3 квітня 2013 р.




02 квітня відбулося чергове засідання членів бізнес-клубу на тему: "Життєвий цикл товару. Вивчення конкурентів". Під час заняття учасники з'ясували, що випустивши новинку на ринок, виробники бажають, щоб у неї було довге і щасливе життя. Хоча ніхто не розраховує, що товар буде продаватися вічно, фірма прагне забезпечити одержання пристойного прибутку як компенсацію за всі зусилля і ризик, пов'язаний з появою нового товару. Виробники сподіваються, що збут буде високим і довгостроковим. Вони знають, що в кожного товару є власний життєвий цикл, хоча характер і довжину цього циклу вгадати нелегко. Члени бізнес-клубу наводили приклади товарів та намагалися встановити його етап життєвого циклу. На даному занятті також обговорювалася стратегія поведінки щодо конкурентів. Члени бізнес-клубу, використовуючи техноголію визначення переваг власної продукції над продукціює конкурентів, намагалися з'ясувати сильні та слабкі сторони свого бізнесу. Дану технологію учасники заняття використали для порівняння таких конкурентів як "Сільпо", "Союз", "АТБ", які працюють та реалізують свою продукцію в м. Славутичі.

Немає коментарів:

Дописати коментар